För dej är de kanske självklart, men kanske inte för mej..

Hej, orkats aldrig blogga igår efter matchen men vi vann i alla fall mot Dalhem med typ 4-1, själv gjorde tyckte jag att vi inte spela så särskilt bra men jaja, är inte så jätte nöjd med min egen insats heller fast jag gjrde ju 2 mål så får väl va glad över de... Idag vakna jag typ vid kvart över elva, så ska nog ta de lite lugnt nu och sen ska jag nog till min mormor och morfar tror jag... Så får se hur mycket jag huppdaterar idag, asså de är ju sommarlov nu och då vill man ju inte bara sitta inne och sitta vid datan så ni får räkna med att jag kanske bara uppdaterar en eller två gånger per dag.. Men har inget mer att skriva om nu så ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0