ojojoj!

Hej, shit bananas vilken rolig klassresa vi har haft!! helt sick!! :-O vet inte om jag orkar berätta om allt just nu så får se om jag tar och gör de sen istället, eller jo jag skriver nog ett helt inlägg snart om bara klassresan sen så skriver inget om de nu...
Fyllde ju år i fredags och såg nu när jag kom hem att de är sjukt många som har skrivit grattis till mej på fb! vilka underbara vänner man har asså! :') fiack även med mej ett packet av mamma, pappa och David som jag öppnade på fredagen och i de var det en zipperall! Älskar den verkligen, sjukt mysig asså! :-D orkar inte lägga upp en bild när jag har på mej den just nu men får se om jag gör de imorrn eller någon annan dag ...
Imorrn ska vi fira min födelsedag så då får jag se vad jag får för andra presenter! :-)
Idag vet jag inte vad jag ska göra! sover vid mormor och morfar inatt för att mamma och pappa är på Fårö :-) men satan vad jag är trött nu efter klassresan asså! vi har typ gått och lagt oss vid 2 halv 3 tiden varje natt och sen har vi varit tvugna att gå upp vid 07.30 för att käka frulle :-O och imorrse fick jag inte sova ut heller för skulle lira match vid 11 så var tvungen att gå upp vid 08.30 :-O men som tur var vann vi matchen med 5-2 mot FG86 så de var ju bra, haha fich lira div.2 och jäklar vilken skillnad det är mot div.1 helt sjukt mycket lättare motstånd i div.2, fast i FG86 spelar ju grymaste Linnea Pettersson så tack vare henne så blev de lite svårare ;-) men jaja, gjorde i alla fall 3 mål så är ganska nöjd :-)
Men aja bloggar om klassresan senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: alma

Ne, aldrig att jag tar bort den bilden. Sjukt fin! :D <3

2011-06-05 @ 16:19:02
URL: http://jolby.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha eller intee ;) <3

2011-06-05 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0