Då var den min!

Hej alla sötisar! Jag bloggar bara ett snabbt inlägg på min mobil idag för jag hinner inget annat ... :-) Idag har jag varit med Julia Ahlby :-D vi gick ner till glassbaren och käkade glass ( blider kommer imorgon ) jag åt : jordgubb cheescake ( stavning ) och vit choklad sen tog jag typ jordgubbs pärlor som strössel ;-) Julia tog typ : plopp och typ någon ny sort som smakade likadant som dammsugare , ni vet bakelsen :-P Sen gick vi hem till mej och snackade lite , sen gick Julia hem vid typ 16.40 tiden... Då ringde jag pappa som är i sthlm och jobbar idag och imorgon att köpa en tröja till mej från ginatricot och det skulle han så den kommer hem imorgon kväll tsm med pappa då såklart ;-) Men nu hinner jag inte blogg mer för nu blire plugg :-( Puss o kram Ellen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0