?

Hejsan Hoppasn lillebror !
Idag har jag inte gjort något speciellt, sov länge idag tills typ 10.20.
Sen har jag typ suttit och jobbat på min header som
precis blev klar!
Senare ikväll vid typ 16.00 ska jag på fotbollsträning, i ''rävhagen'' på konstgräset :-D
Just nu sitter jag vid datan och tjockar i mej en pizza ;-)
På tal om något helt annat så känner jag att jag har babblat mycket i telefon idag
av någon anledning haha ;-)
Jag kanske borde skaffa ett jobb som telefon pratare eller något :-P
Juste, har glömt att säga att jag har färgat håret till typ '' Hasselnöt '' färg ;-)
Blev ingen större skillnad vilket var meningen, men det får ju mycket mer glans :-D
Märket på hårfärgen: Syoss
Mitt shampo: Syoss
Mitt balsam: Syoss
Hehe allt i samma märke men aja :-P
PussN
Hårfärgen!
shampo och balsam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0