Sommar?

Hejsan hoppsan ! Var är min efterlängtade sommar? :-( saknar dej nu sommar så kom tillbaka till mej! Idag har jag varit i skolan som vanligt ... vi hade bl.a. slöjd åh slöjden idag SÖG! Jag gjorde inget verkligen för jag fick ingen hjälp alls så jävla tråkigt asså, men vad ska man göra då? :-/ Just nu sitter jag här vid ipaden och glor och kollar samtidigt på fåret Sean haha:-P Sen vid halv 5 tiden typ så ska jag och mamma till team sportia och fixa fotbolls grejer till mej för jag är i Åre när vi har inköpskväll med laget :-) så vi får fixa det nu innan istället :-) våra nya ställ kommer va svarta och guldiga istället för lila och gula :-D så dom kommer nog bli jäkligt snygga asså! Får se om jag och mamma drar in på stan en sväng innan vi åker hem från tem sportia också men om jag köper något får ni isåfall bilder på allt :-) Men nu får jag allt ta och hoppa in i duschen ;-) så ha det bra , bloggar kanske mer sen får se :-) Puss o kram // Ellen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0