Träning träning träning

Halli hallå allihop!
Idag har min dag varit väldigt stressig! :-P
Först hade jag ju sovmorgon i typ en timme, sen vid typ 8.25 kom mamma med blien och då åkte vi ner till sjukhuset...
När vi väl var på sjukhuset fick vi vänta fett länge nere i reseptionen för att en kärring jävel tog fett lång tid på sej!
Sen när vi hade lyckats betala och allt i reseptionen hade vi 3 minuter på oss innan klockan var 8.40 då min tid på ortopedmotagningen började...
Vi kom typ till ortopedmotagningen när klockan var 8.42 och då fick vi vänta igen även fast det var vi som var sena!
Till slut kom en ful tant som sa att vi skulle sätta oss i rummet längst bort och sendan vänta på läkaren, och det gjorde vi ju då såklart...
Efter 10 minuter kom den där jäkla läkaren äntligen in i rummet vi satt i, och grejen var att jag visste vem hon var för jag hade varit vid henne förut och jag hatar verkligen henne för hon är så otrevlig verkligen!
Hon behöver fan gå en krus i att vara vänlig!
Men aja efter ett tag när hon hade kollat lite så började hon skriva på sin data, hon skrev tydligen en '' remiss '' till ett annat företag mitt emot sjukhuset som heter något konstig som jag inte mins...
Aja när jag väl var hemma så tog jag min cykel och cyklade till skolan!
När jag hade varit i skolan i typ 1 timme och 30 min skulle jag iväg igen :-P
Denna gång skulle jag till min sjukgymnast ( personligatränare ) Anna, hon är en sjukt bra tränare som jag verkligen tycker om! hon är sjukt peppande och jag gör stora framsteg med mitt knä genom att va på Korpen vid henne varje måndag klockan 11.15.
När jag kom så var det en jävla massa pensionerer som satt och typ tränade på att trycka på en liten skumgummiboll, hur lätt som helst men för dom var det tydligen jävligt jobbigt och svårt!
Jag tränade tills typ 12.15 och då skulle jag byta om och sedan vänta på min kära morfar som alltid kör mej vart jag än vill!
Älskar dej morfar! ♥
Så jag var väll hemma vid typ 12.25 tiden och då satte jag mej med en kopp te i handen i soffan och slapnade av i typ 15 minuter för jag var så jävla trött asså!
Så när klockan typ var 12.50 så tog jag på mej skorna och började traska till skolan igen...
När jag var i skolan så skulle vi sluta om 45 minuter så egentligen när man tänker efter så är det fett onödigt att jag går tillbaka till skolan igen men aja...
När jag kom hem efter skolan vid typ 14.00 så tog jag en till kopp te och satte mej vid datan!
Sen vid 17.00 var det dags för träning igen :-P
Så när klockan var typ 16.30 klädde jag på mej och packade väskan , sen tog jag min cykel och cyklade till Emma ( vi cyklar alltid tillsammans ) :-P så vid typ 16.55 var vi vid P18s inomhus hall...
Vi tränade till typ 18.30 sen skulle vi duscha ( stavning ) också så jag var väll typ hemma vid typ 19.15 igen...
Då var det dags för mat och sen efter maten ja då sitter jag här och ser hur långt detta inlägg blev :-O :-P
Så jag tycker att jag med all rätt kan vara stolt över mej själv för att jah har klart av allting på min check lista idag!
Så nu pallar jag inte göra något mer idag :-P
Så ta hand om er
Puss o kram Ellen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0