Baby you're all that I want

Hejhej!
Hoppas ni har det bra! jag har precis haft träning, efter träningen tog vi lag foto med våra nya ställ, FAN VAD SNYGGA DOM ÄR! haha inte för att skryta men dom är snyggast på Gotland och kanske i hela Sverige :-P
Hoppas fotot blev bra, men jag belv väll säkert hela jävla mongad som jag brukar bli! men sånt är livet...
Just nu sitter jag framför datan, pluggar, fb och musik, Heaven med Bryan Adams är fan en grymt bra låt även fast den är typ hundra år, nej men den är gammal i allafall...
Tomorrow fyller Emma Forsberg år! hoppas du får en trevlig dag imorrn mongo ;-)
Juste imorrn ska jag fan lira match ju! fan vad kul, längtar som en galning ...
Aja har inget mer att blogga om nu, så hare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0