Frida

Hej på er min fina läsare!
Ojojoj vilken dag!!! haha jag har varit med Frida hela dagen idag! :-D haha först gick vi ner till hamnen och åt glass vid glassbaren... efter de gick vi och tog massor av kort ( vi tog dom med Fridas kamera så jag lägger upp bliderna när hon har lägt upp dom till hennes blogg ) När vi var i '' Botaniska trägården '' haha och tog kort så märkte Frida att hon hade tappat sin mobil! :-O
Vi sprang runt över allt vid hamnen och letade i säkert 45 minuter minst, men vi hittade den inte :-( efter ett tag ser vi polisen komma i en stor polisbuss, vi bestämde oss för att fråga dom om dom hade hittat någon mobil, de hade dom inte men polisen visste att det var en som hade lämnat in en mobil nyss till polisstationen, så dom ringde dit och det visade sej att vi hade världens tur, de var Fridas mobil!!! :-D så vi gick snabbt till polisen för att hämta ut mobilen... när vi väl var vid stationen var den stängd så vi fick ringa på en ringklocka som satt utanför, det tog typ 2-3 minuter innan någon svarade, då sa dom igenom en högtalare som fanns vid ringklockan att vi skulle gå in och vänta, och de gjorde vi ju då såklart. När vi satt inne i reseptionen så satt vi och as garva haha vet inte vad vi garva åt men vi garva i allafall i typ 5 minuter, och efter typ 5 minuter kom polisgubben och då fick vi ju sluta garva haha så de gjorde vi... polisgubben som skulle ''hjälpa'' oss var fett dryg och jätte läskig! orkar inte gå in på några detaljer men han var skum i allafall! efter typ 15 minuter på polisstationen gick vi nöjda och glada till donken, och käkade cheesburgare haha, sen fick jag ringa till den där snubben som hade lämnat in telefon och säga tack, anledningen till att jag ringde var för att Frida inte ville/vågade... ;-) hahah de var skit kul att snacka med han, han hette något helt random, Frida kanske skriver mer i detalj på henns blogg, här är en länk till den http://fridaablom.blogg.se/ :-)
Efter de mötte vi Clara J och Linnea P :-) vi stod och pratade med dom ett tag sen gick vi hem...
Haha ja det var min dag i korthet ;-) Tack för en rolig och flummig dag! fick även mycket motion haha så de var ju bra! hahah! Love you Fridooos :-D
Imorgon är jag ledig från skolan så vi får se vad jag hittar på, sen har jag prao tisdag och fredag så de blir inte mycket skola denna vecka! nice nice¨
Aja nu har jag inte tid att blogga mer haha så ha det bra!
HoppHopp
Finaste Frida! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0