Funny

Hejhopp
Ojojoj vilken härlig dag de har varit idag!!! :-D här kommer min dag i text..
Vaknade runt 10 tiden.. Ringde efter ett tag till Ruth och vi bestämde att vi skulle ses runt 1 tiden på stan..
Såg att Emma och Julia A skulle in till stan så då fick jag åka med dom in till '' öster '', när jag kom till '' öster '' hade ännu inte Ruth kommit dit så då fick jag vara med Emma och Julia A en stund på stan, när vi skulle gå in på Åhlens så gick jag först och typ höll på att berätta någon historia och samtidigt så stängs dörrarna så jag blir klämd :-O aj vad ont jag fick i ryggen, nacken och i min axel :-( hahaha men jäklar vad vi garva!! :-D haha aja efter ett tag så kom Ruth, då såg vi Fanny, Clara, Frida och Linnea så då gick vi till dom och va med dom hela dan sen , vi hängde mest på donken hela tiden! jätte trevligt!!
Haha jäklar vad jag har skrattat idag asså! :-D när vi skulle hem så skjutasde Ruth mej och Frida på en cykel och jäklar vad Frida var rädd asså! Ruth såg och cyklade och Frida satt på sadeln och jag satt på pakethållaren haha! :-D Men kul var de! ;-)
Jag kom hem vid typ 16.30, då åt jag sen skulle jag byta om och pysa till träningen! Kom hem nu för ett tag sen...
Har typ duchat och kollat tv, fixat lite i mitt rum.. ikväll ska jag väll inte göra något speciellt kolla tv och sitta vid datan typ!
Imorgon ska jag ju på prao på Friendhs Man, så kom dit så kan vi snacka ;-)
Bloggar nog inte mer ikväll så ha det bra!
HoppHopp
Fina Fisken! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0