God morgon

Hejhopp
Idag är vi ju lediga från skolan SKÖNT!!!! :-D aja jag ska i allafall va med finaste Ruth idag, vet inte riktigt vad vi ska göra men det lär ju bli mysigt som de alltid blir när man umgås med henne! :-D
Så det blir nog dålig uppdatering idag men kanske hinner kasta in ett snabbt inlägg innan eller efter träningen... :-)
Orkar inte lägga upp bilderna från min och Fridas busiga dag igår så om ni vill kolla på dom får ni kolla Fridas blogg eller Facebook... länk till Fridas blogg http://fridaablom.blogg.se/ . :-)
Jag fyller fan år snart! om 17 dagar! :-O eller 18 dagar haha vet inte exakt eller de beror på hur man räknar! ;-)
Så alltså åker vi på klassresa om 16/17 dagar ! Fan vad jag längtar de kommer fan bli grymt kul asså! :-D
Har inget mer att blogga om nu! Ha en bra dag för de ska jag ha ;-)
HopHop
Haha fan vad vackert! :-P
Älskar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0