now you're finally home, brother

Hejhej
Som jag skrev igår, David är HEMMA! äntligen, jag har saknat dej så enormt mycket...
Min dag igår i en kort sammanfattning... Vid 11 tiden kom Joy och Joys mamma och hämtade upp mej, då åkte vi ner till stan för att kolla på modevisningen på Adelsgatan, haha det var jätte många som jag kände som gick för JC haha det var lite kul faktiskt, jag sa till Joy att jag var säker på att jag skulle få något av någon av killarna jag kände och det fick jag oxå, haha Simon gav mej en '' Bad hair day '' mössa ( jag hataar dom så kommer aldrig använda den ) ;-) men det var ju snällt av han haha, och sen fick jag 200 kr rabbat på jeans inne på JC av en anna kille oxå, men jag ville inte ha några jeans nu till sommaren liksom...
Aja, sen gick vi ner till visby creperie och logi och käkade lunch, jäätte mysigt, jag åt en vanlig crep ( stavning ) men smör och råsocker på gott gott!
Sen gick vi upp på Öster och där köpte jag en BH och Joy köpte typ en bikini underdel, juste Joy fick ett par skit snygga träskor oxå! dom var värkligen jätte fina så hoppas hon använder dom nu oxå haha :-D
Sen skjutasde Joy och Marie ( Joys mamma ) hem mej...
När jag går in genom dörren till trapphuset så ser jag Davids kompis Filip, då tänkte jag: antingen är han hör och kollar om David har kommit hem eller så är David här NU! efter 3 sekunder ser jag min älskade bror stå där i trapphuset, jag skrek till lite för jag blev så rädd, glad, chockad, och helt över lycklig, allt på samma gång liksom, så jag bara stod där i trapphuset och skakade, jag började gråta lite av ren glädje!
Jag tror jag kramade han i flera minuter, det känndes som om jag drömde, jag var så chockad!
Men nu är han äntligen hemma vid mej igen och han får aldrig mer åka iväg sådär länge igen!
vid 16,30 tiden åket jag och David ut till Fårö för att överaska mamma och pappa, jag ljög jätte mycket för mamma när vi satt i bilen, men det var bara för att hon inte skulle ha en aning om att han var här och att vi var påväg, mamma och pappa blev ju såklart jätte glad och så, jag och David åt där och sen tog vi 21.00 färjan hem igen till stan, vi åkte nog hem på typ 45 minuter haha vi körde alltså ganska snabbt hem :-P
Ja det var min går dag i en kort sammanfattning, det var den bästa dagen på länge i mitt liv! Jag älskar dej så enormt mycket David! du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! ♥
Av David fick jag: Ett Billabong linne, ett par Ray - Ban glassögon ( svarta ) en Roxy tröja, ett par låga röda Converse och lite flätade armband! Tack så jätte mycket för allt David! :-D gillade allt jätte mycket!
Nu kommer de lite bilder från gårdagen :-) ha de bra!
Billabong linnet
BH:n
Haha Davids keps och solbrillor ;-)
Dom röda långa Conversen och Billabong linnet
Conversen
Mina Ray - Ban ( dom som hänger i tröjan )
-
-
David, du är så fin älskade brur!
David igen, haha vad rolig han ser ut på den bilden! :-D
Bloggar nog mer sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0