Rubriken finns inte!?

HoppHopp!
Hann ju inte blogga mer igår för att jag kom ju hem från min prao vid typ 15.55 och sen skulle jag äta mat och sen vid 17 skulle jag ju ut till Fårösund och lira match :-) så jag hann inte men jag ska berätta om min dag på Friendhs och matchen... men börjar med att berätta om dagen idag, jag började vid 8.45 för vi skulle ha en hel dag på typ Gutavallen .. så jaa har ju då som sagt varit där hela dan, var inte så jätte kul men bättre än att jobba matte i skolan i allafall! Och sen fick vi sluta vid typ 12.45 eller något så de var ju nice ;-)
Just nu gör jag typ inget, softar lite bara... ska nog inte göra något idaag heller eller jag jag ska nog träna men har ännu jätte ont i ryggen så jag får se hur jag gör...! aja nu kan jag väll snacka om gårdagen...
Jag började på Friendhs vid 10, då så fick jag börja larma kläder och hänga upp dom på galgar, sen fick jag välja vad en skyltdocka skulle ha på sej för kläder, och härre jävlar vad stilig han blev haha ;-) Vid typ 12 så gick jag och Fia och käkade lunch på Visby crêperie & logi. Jag åt en crepe med råsocker och smör. Sen började jag igen vid typ halv 1. När jag kom tillbaka så var de dags för att inventera som Jonny ( han som jobbar på Friendhs ) hade skjutit upp i flera dagar nu ;-) så de var bara att sätta igång. För dom som inte vet vad man gör när man inventerar så kommer en kort beskrivning nu haha, man kollar hur mycket det finns av varje vara på lagret, sen skriver man upp vad dom kostar sen räknar man ut en slut summa på vad alla kläderna är värda! haha fett dålig förklaring men det för gå! :-P
A så sen när vi hade räknat alla klädesplagg vare bara att börja räkna ... :-O de tog typ 3-4 timmar haha men det var ganska kul ändå för Jonny är så rolig :-D Sen skulle Jonny han kaffe och då bjöd han mej på en chai latte , satan vad go den va!! :-D Sen vid 15.40 så var jag tvungen att dra hem :-( Haha på vägen hem vid typ Atterdags så såg jag två tjejer som flummade, och en av dom höll samtidigt på att ramla av cykeln haha vem tror ni att de kan ha varit? ;-) såklart var de Frida och Jennifer, haha dom hade oxå varit på prao så vi cyklade tillsammans en bit innan jag skulle sväng in till mej :-)
När jag kom hem åt jag sen packade jag väskan, sen gick jag och mötte upp Emma vid Södervärn, efter typ 5 minuter kom Tuva och hennes pappa med deras stora minibuss, så då åkte vi med dom och i bussen satt redan massa folk i laget så vi hade jätte kul på vägen ut :-) vi vann matchen mot Fårösund med 1-2 och jag gjorde de sista målet så jag var glad, kunde inte jobba lika hårt som jag brukar för att jag hade så ont i ryggen :-( men jag jobbade på ändå och de räckte tydligen ganska bra eftersom vi vann ;-)
Kom typ hem igen vid halv 10 tiden och snackade jag i telefon med massa folk sen vid typ elva tiden gick jag och la mej :-) så de var typ min dag igår :-) har inget mer att blogga om nu! bloggar kankse mer sen! ha de bra!
HoppHopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0