Skolbytardag in my heart

Hej på er!
Skolbytardagen idag har varit grym! älskar min nya klass, + att det finns en snygg kille i klassen oxå, härligta tider haha ;-)
Ikväll ska jag lira match, kommer nog inte gå så bra för mej ikväll för har ont i halsen typ :-( men jag får göra mitt bästa! tänkte lägga upp en bild på en kamera jag önskar mej, på fredag är det exakt en vecka kvar tills jag fyller år! :-O fan vad nice, så vi drar på klassresa om 9 dagar :-D fan vad jag längtar! Juste har beställt lite saker från HM oxå så det kommer nog någon gång under veckan :-) min klänning kommer ju oxå snart, ååh den är så fin vill att den ska komma nu!! :-D
Aja bloggar nog kanske mer efter matchen ... får se om jag orkar och har tid :-)
Ha de bra!
Puss
Här är kameran jag vill ha! :-)

Nikon  Coolpix S2500 Svart

Bara för att inte inlägget ska se tomt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0