sometimes I just have fun

HejjHopp ;-)
Idag har jag varit i skolan som vanligt, det  var den förta dan i skolan för mej denna vecka ... igår var jag ju inget i skolan jag var ju på Gutavallen hela dan ooch i tisdags var jag ju på prao och i måndags så var vi ju lediga så det har varit en soft vecka asså!
Imorgon ska jag på prao igen vid mamma så det blir ingen skola imorrn heller nice nice! ;-) Får se om jag hinner blogga något imorgon men tror de :-)
Aja idag i skolan har vi haft slöjd fett tråkigt men de var typ sista gång idag och nästa gång var typ ''städ gång''
så det är ju bra att de är slut nu snart i allafall :-P
Just nu sitter jag och kollar tv, ska nog träna idag oxå tror jag men får se hur jag gör...
Har inget mer att blogga om nu på ha de bra! :-D
HoppHopp
Den här klänningen är snart min *hoppas jag* ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0