-

bara för att jag har tråkigt osv...

Smeknamn: Ellos, Ellsan, Erkan osv..

Födelsedatum: 3 juni
Bor: Gotland
Arbete: Skola

 

FAVORIT..

 

Färg: svart, vit, grå

Fordon: cykel?

Drog: mobilen

Film: ?

Djur: katt, hund

Affär: GinaTricot, BikBok, WeekDay, HM osv..

Skor: UGG, Converse

 

BRUKAR DU..

 

Titta på dej själv i spegeln: hela tiden

Gnälla: om jag har något att gnälla för..

Skrika: nej

Sova: såklart

Drömma mardrömmar: nej typ inte

Hata folk: inte hata men ogilla starkt

Lita på folk: jo oftast

 

NÄR...

 

Åt du senast: år nyss en macka

Läste du en bok senast: igår på elevens val

Köpte du något senast: igår

Svor du senast: nyss åt min mobil..

Sjöng du senast: typ för en timme sen

 

VEM...

 

Saknar du: oj, jag saknar jätte många

Rörde dej sist: Julia

Gjorde dej riktigt glad senast: Frida

Fick du sms från senast: Emma

 

HAR DU...

 

För många vänner: nej det tycker jag inte, kan man ens ha det?

Tvångstankar: jaaa!!

Någon annan psykisk sjukdom: haha nej

Färgat håret: ja

Egen dator: ja

Några piercings: har sammanlagt tre hål i öronen

Gjort bort dej själv rejält: ja!!

Bra självförtroende: jo typ..

Sagt jag älskar dej till någon idag: jo, jag tror det..


HUR...


Fördriver du tiden: datan typ

Mycket pengar har du: det beror ju på vem man jämför med

Tjänar du pengar: nej, får pengar när jag vill ha det

Ofta diskar du: aldrig, vi har diskmaskin..

Ofta städar du: aldrig

Ofta träffar du din familj: mamma och min bror träffar jag varje dag typ, men min pappa träffar jag när han är hemma

Mycket äter du: mycket ibland och lite ibland


ÄR DU...


Osäker: nej det tycker jag inte

Blyg: nej

Smart: haha jag tycker det men inte mina vänner

Pratglad: absolut

Busig: jo, busigast i staden


Testet är gjort av: Frida Blom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0