omg

Hej
Sitter typ och halvsover, är så jäfla trött asså!! Men jävlar vad kul vi har haft, helt sjukt!! Jonas och Alex kom efter ett tag också, sen såg vi på The Grudge 2 också och fyfan vad hemsk den va!!! jag skrek som ett jävla mongo!! Har seriöst aldrig sett en så äcklig film förut!! Jonas gick typ hem vid halv tre, och då gick vi in i mitt rum ocg flummade sönder!! Frida och Fanny hade världens bråk (oseriöst bråk) och jag har allt på film, men Frida har hotat mej med att inte va min kompis mer om jag lägger upp den så jag får väll lyda henne! Men fyfan, har nog aldrig skrattat så mycket så då!! Hahahaha!!
Idag är det fars dag och jag ska bort till mormor och morfar och käka tror jag..! skriver mer senare om jag orkar!! Lägger upp bilderna från igår imorn! Puss
Mina snygga vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0