fullt upp

omg vad jag är trött!!! Shit!
Vi fick sluta tidigare idag så vi slutade tio över ist för halv fyra så det va ju naaaajs! Efter skolan gick jag, clara e och cassandra hem till cassandra och käkade! och vi fixade även massa saker inför fredag.. sen kom jonas och alex och då va vi med dom! Vid halv fem ringde fanny och då gick jag hem och mötte henne! Vi gick hem till mej och bytte om, käkade och sen drog vi till rävhagen och gick på distriktsträningen. kom hem vid typ kvart i nio och sen har jag duschat och nu sitter jag här och skriver detta inlägg! Fullt upp hela dan! är helt slut!! men kul har det varit så tack alla mina underbara vänner! skriver imorn! Puss
Alla har ju varit små...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0