arg osv

Ditt lende är så fint..!

Hej kom hem för ett tag sen! Vi hade blandannat elevensval idag och vi hade som vanligt jätte kul, tack
Clara J, Fanny, Frida, Johanna och Jennifer för en sjukt rolig timme!
Love to you guys!
Anledningen till att jag är sjukt lack är för att, vi har sista seriematchen idag och den får jag inte
va med på för jag ska på ett jävla fucking utvecklingssamtal!!!
Sjukt irriterande asså, men jaja, kan inte göra något åt saken..
Skriver igen när jag har lust! Puss
Bjuder

Kommentarer
Postat av: Louise

Det vart bara träningsmatch idag, som inte blev av för att Fårösund missförstod oss.

Sista matchen är typ lördag eller söndag ;P

2011-09-26 @ 20:17:48
URL: http://lollobastapollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0