Glad tjej

Mitt hjärta smäter när du rör vid mej..!

Tjenna! Spenaderade min kväll igår med älskade Cassandra och Emma! Tack för att ni finns burdar!
Kom hem vid elva tiden, efter de gick jag och la mej i sängen och smsade.. Vid typ ett tiden va det några killar jag känner som ringde mej och då hade jag typ somnat så jag belv typ livrädd och flög upp ur sängen hahah..
Snavkade lite med dom och sen somnade jag igen..
Vaknade vid tio tiden och sen har jag, mamma och pappa varit på stan!
Fick en Peak Performens jacka (bilder kommer längre ner) så är på jätte bra humör nu!
Ikväll ska jag fira min kusin Jennifer som fyllde år igår!!
Så de blir nog inte så mycket mer uppdatering idag!
Bloggar senare. Puss
Jackan kostade 3500 kr. Lägger upp egna bilder på den imorn eller på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0