I'm back on track

Hej på er!
Det va ett tag sen jag skrev nu så jag tänkte berätta om allt som hänt nu.

Fredag: gick hem till Frida och träffade henne, Fanny, Bambi och August. Vi hade jätte kul osvosv..

Lördag: tog båten till Oskarshamn med laget vid sju, kom fram till stället där vi skulle bo och där käkade vi lite. Efter det spelade vi fyra matcher på rad och vi vann alla!! Härligt jobbat tjejer!
Efter det fixade vi oss och gick ut och härjade i Oskarshamn haha..

Söndag: gick upp halv nio, vi käkade frukost och sen lunch. Efter det spelade vi tre matcher och vi förlorade alla tre pga skador och trötthet osv..
Vi fixade oss igen och sen åkte vi till en restaurang och käkade, sen tog vi båten hem vid åtta.
På båten hade vi helt galet kul, träffade massa sköna människor osv hahah!!
Kom hem vid typ halv tolv och då gick jag och la mig nästan direkt.

Måndag: gick till skolan och va helt dööööd! Har inte gjort något typ, bara sovit! Ska snart käka och sen vet jag inte vad jag hittar på!
Jaja, den som orkar läsa hela inlägget är grym! Puss Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0