Gothia

Min gothia vecka har varit så jävla underbar!! Helt galet vad kul jag har haft och vad mycket underbart folk jag har träffat! Fransmän, tyskar, Ölandsfolk, Mikke (vår underbara skolvärd) med flera.. Helt sjukt! Matcherna: vi vann första mot Norge med 4-0, den andra förlorade vi med 5-1 mot böljan, den tredje vann vi med 1-0 mot krokängen någonting.. och det innebar att vi kom tvåa i gruppen och gick vidare till A-slutspel!! Vi gick till 32 ondelsfinal men där åkte vi ur när vi förlorade mot vasalund. Men jag är i alla fall galet nöjd med att vi kom till 32 ondelen! Aktiviteter: vi har varit på ett utomhus bad, Liseberg, universeum, gothia discot med över 4000 pers på, shoppat, kollat matcher på heden, har säkert glömt något men det är det vi har gjort vad jag kommer ihåg! Skolan: vi bodde på en skolan som hette tolered skolan, den ligger på Hisingen. På den skolan bodde 33 lag tror jag var av vi va ett. Det bodde tre tjejlag och resten killag. Lagen kom från Tyskland, Öland, Frankrike, Litauen. Vi har umgåtts med fransmännen, dom tyska killarna och killarna från Öland! Helt underbara människor som jag aldrig kommer glömma! Max, Ludde, Lukas, Nils, Lars, John, Geatan, Joel, Jompan, Gustav och många fler, jag älskar er! Ja, det va min resa i en väldigt kortfattad form, har säkert glömt något/någon men det får gå! Nu ska jag smälta alla underbara intryck och försöka bli av med min göteborgska som jag har börjat snacka nu av någon anledning.. Ha en underbar dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0