Monday

Hej!
Va i skolan idag som vanligt. Slutade halv fyra och då gick jag hem och käkade tårta haha...
Vid fem drog jag till träningen, det gick fan as bra idag! Sjukt najs!
Kom hem vid typ sju och då käkade jag och duschade.. Vid åtta kom Julia och då gick vi en as lång promenad, kändes som om vi gick en mil minst! Men det va mysigt!
Kom hem precis och nu måste jag packa, åker ju till Göteborg imorgon, eller vi ska till Smögen men det ligger i Göteborg.. Jag, mamma och David åker med båten imorgon på morgonen och sen är det 6 timmar i bilen som väntar.
Vi lämnar David på hans nya jobb och sen åker jag och mamma till ett hotell.. På onsdag ska vi på Ikea och ett stort köpcentrum, och sen åker vi båten hem på kvällen så jag kommer hem igen på torsdag! Oj vad långt det blev men jaja! Ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0