Soft

Hej, jag och Clara sov hos min mormor och morfar inatt eftersom dom är bortresta.. Vid tio började vi så då drog vi till skolan och hade någon tävling på skolan, typ rebusjakt.. Vet inte hur man ska förklara det men man ska i alla fall cykla runt i Visby och lämna lappar på olika stationer.. Det va helt okej..
Vi slutade vid ett och då städade jag mitt skåp och kastade alla jävla äckel skolböcker, så sjukt skönt att inte behöva se dom på flera månader!

Om en timme kommer Frida hit och då ska vi till bildvision och blid fotograferade.. As kuuuul!

Vid halv sju har jag fotbollsmatch också så jag kommer nog inte skriva mer ikväll! Men ha en bra dag för det ska jag ha! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0