Kompisarna

Moshi moshi!

Idag har jag varit med massa roligt folk på södervärn, vi har kollat på ''brs'' saken :-) jag var där med Frida, Fanny, Lukas, Jocke, Svante, August, Elias, Clara, Clara, Nora, Engla, Ruth med fler ... :-D
Vi hade sjukt kul asså! tack för en grym dag! Älskar er ♥
Sen när alla skulle hem gick jag och Frida in till staden och kollade lite, men det var så jävla mycket folk där som skulle gå den där '' påskmarchen'' ( stavning ) så vi kom typ inte fram :-O
Aja jag köpte i allafall ett linne på BikBok för 199 rikstaler ;-) bild kommer längre ner :-)
Sen när vi hade varit på stan ett tag gick vi hem till mej och solade lite på våran balkong, vid 6 tiden packde jag väskan för en övernattning vid mormor och morfar ;-) päronen är på Fårö och jag ska va med Ruth imorgon så ska nog inte till dom förens på lörda ... :-) men aja så då följde jag Frida hem och sen cyklade jag till mormor och morfar för att äta :-)
Och nu sitter jag här och snackar med Elisa H, Jocke, och Svante vante i telefon, kul liv jag vet ;-)
Måste sluta nu, kanske bloggar senare!
Puss



Linnet från BikBok :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0