Fredag!!!

Hej alla!
Idag är det fredag så jäkla skönt asso!
Förlåt för en dålig uppdatering
denna vecka men jag har haft fullt upp!
Jag var med Frida igår det var jätte mysigt och vi flummade sönder haha,
bilder kommer!
Efter att jag hade varit med Frida åkte jag och mamma ner till
Joda och åt mat och hade det mysigt.
Pappa är på handbolls VM så det var därför han inte var med.
När vi kom hem från Joda
såg vi på Sverige mot Chile i handboll!
Sverige vann fett nice!
Idag har jag varit med Isaac ♥
och ikväll ska jag typ på Puma med
Julia Jovanovic, Lovisa Eklöf och en tjej som heter Amanda.
Kommer nog bli kul!
Snart kommer nog pappa hem också och då ska vi äta pizza!
Men nu kommer lite bilder från igår!
Puss Ellen!




Haha ♥








Nice ♥





Fjortis ♥

Älskar dej gumman! ♥

( finns fler bilder på fb )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0