Tisdag!

Hej!
Idag har jag varit i skolan som vanligt!
Vi började dan med idrott som jag och Emma hade!
Det var kul.
Sen har vi jobbat mer med våra grupparbeten,
Jag, Emma, Jonte och Truls jobbar om judarna!
Haha vi skrattar jätte mycket men vi får ändå ganska mycket gjort!
Efter skolan var jag med Isaac och Clara Gottberg
vi hade jätte kul haha !
Nu sitter jag här och gör inget typ.
Ikväll ska jag och Julia gå
ut med Linus!

Igår!

Igår var jag också i skolan som vanligt men direkt
efter åkte jag och mamma till min sjukgymmnast!
Vi var där i en hel timme denna gång för det
fanns så mycket att prata om!
Först kände min sjukgymmnast
på mitt knä som vanligt sen var hon inte helt säker på något och då kom
det in en till gammal tant och drog i mitt knä!
och en övning hon gjorde,gjorde så j*vla ont så jag nästan slog till henne !
Asso det är sant, min hand flög
upp automatiskt!
Skönt att se att reflexerna funkar i alla fall!
Efter jag hade varit vid sjukgymmnasten åkte vi hem och jag fick äta lite
sen skulle jag på fotbolls träning, men
jag kunde / fick ju inte träna så jag pch Emma Forsberg tränade lite
på sidan, vi passade typ och joggade lite!
( Emma hade sträckt sig! )

Men nu får ni ha det så bra!
Puss Ellen! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0