Vet inte

Hej Hopp hallonkompott :-P Idag är det sista dagen i skolan för mej denna veckan ! :-D imorgon har vi studiedag och sen åker jag ju på lördag så jag kommer ju få som ett fett långt lov nice nice :-) Igår fick jag brev igen av ortoped mottagningen , jag ska dit igen den 4 april klockan 09.00 :-) så det blir ju fett bra för imorgon är jag ledig från skolan sen åker jag på lördag och är ledig en hel vecka till framåt sen när jag kommer hem igen ( från Åre ) så är det lördag igen , och då åker jag på fotbolls läger över helgen :-D och sen på måndagen har jag sovmorgon till 09.00 fatta vad sköna veckor jag har framför mej! Men nu måste jag sluta annars får Emma och Julia vänta och det är ju inte bra! Ha det bra ! Puss o kram på er // Ellen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0