Trött chey

Hej bloggen!
Jag är så jävla trött asså! jag har typ haft feber hela dan men har varit i skolan ändå, mår inge vidare just nu men får se om det är bättre imorrn! ska alltså inte träna ikväll ... :-( matchen igår gick inte så bra, vi spelade mot P18 96 och dom är jätte duktiga verkligen, vet inte vad slut resultatet blev men dom vann i alla fall, jag gjorde ett av våra 2 mål vi gjorde igår, de andra gjorde Tuva :-) för att ha typ varit lite förkyld och lite sjuk så är jag ganska nöjd med min egen prestation ändå ... :-P kom typ hem vid tjugo i 9 så orkade inte blogga mer igår.
När jag kom hem såg jag att min super söt klänning från Nelly hade kommit, den satt jätte bra och längtar efter att få använda den på skolavslutningen! lägger nog upp en bild på den senare idag :-)
Har tänkt ta en bild på dom skoldagarna vi har kvar nu, Mary min lärare har typ gjort en lista på dagarna! :-) inte långt kvar nu asså! :-D
Dagen idag har varit ganska tråkig! det var typ några sammarbetsövningar i typ ''Pippi trägården'' eller vad dom kallar det för.. jävligt kallt och blåsigt och typ ganska tråkiga övningar! :-O men aja bättre än en skoldag i alla fall!
Mej aja skriver mer sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0